Tuesday 31 May 2011

0 Tahniah to Salih yaakob..


Assalamualaikum.. wahh.. tahniah kepada Salih yaakob..coz dh pun bernikah dengan isteri yang ke-4.. ini lah wajah isteri salih yaakob yang ke-4.. Isteri nya nih berusia 24 tahun.. sebaya dgn aku 2.. huiisshh.. terlalu awal lorh... :)

Salih Yaacob akhirnya telah melafazkan akad nikah sebanyak 2 kali sewaktu dia diijabkabulkan dengan isteri keempatnya, Samihah Sheikh Ali, 24, di Masjid Jamek Bandar Kulai Jaya, Johor, kira-kira 3.40 petang semalam.
Salih Yaacob, 50, telah di akad nikahkan oleh jurunikah, Mohd Fahmi Samad.

Cantik molek bakal isteri keempat Salih Yaakob yang bernama Emi. Untuk pengetahuan anda, Emi baru berusia 24 tahun. Muda remaja gitu. Pandai Abang Salih memilih. Respek.



Abang comel, saya paling suka hidung dia
Itulah kata-kata Emi tentang bakal suaminya, Salih Yaakob. Dengar cerita Emi sudah bersiap sedia dari segi zahir dan batin untuk menempuh kehidupan bermadu. 

Dalam majlis tersebut Emi yang juga kelahiran Mersing telah menerima RM23 sebagai mas kahwin dan wang hantaran RM25,000 daripada Salih.
Menariknya, Salih Yaacob memberitahu, dia dan isteri keempatnya itu bakal berbulan madu ke China bersama ketiga-tiga isterinya yang lain serta kesemua 11 orang anaknya.
TAHNIAH...!! semoga berbahagia..

No comments: