Sunday 1 May 2011

2 JaTuH ciNtA !!

Tidaaaaakkk...!! 
Sejak bile pula aku jatuh cinta dengan dunia penggambaran n pengeditan nieh.. hahahaha...aku teringin nak jadi photographer terkenal lorh.. cam mana ehk?ade sesape leh bantu? hahahaha...
xPe lorh saya cuma mampu berangan jew lorh..hehhee..sayasuka berkawan owg yang pro tentang edit2 pic nieh.. coz saya leh belajar tentang edit pic lebih mendalam lagi.. seronoknye kalau saya dh PRO... !! wow.. mmg the great lorh kata kan... xpe lorh... saya nak kongsi bakat yang saya hasilkan ini.. xtahu lorh OK ke tidaaakkk.. sila comment eh... 



[ sila comment ]




[ how about this pic ]


[ cam mana eh?]

[ saiful azrie & shamim ]

2 comments:

Unknown said...

bakat terserlah.. :)

AriSa MizuTaNi said...

yeke? ahakkkss..
cube dgn sebaik nye jew..!! 2pun masih byk dpelajari lg..