Sunday 1 May 2011

0 MaRi siKFan !!

Wahh... sedap nya !!
Rumah saya ada buat jamuan sikit.. nak kata jamuan hari jadi ke.. kenduri ke... ntah lorh.. Mama saja je buat... Saya ajak lorh mane-mane kawan yang dekat.tapi yang lain xdapat datang.. sedih nya... huhuhu.. mama saya masak spaghetti tue... sedap hingga menjilat sudu... (hahhahhaha) terima kasih lorh pada Lebai (nak kata pakai lebai? xde lorh...rempit tue) ,saiful azrie, & syukri yang sudi datang ke rumah yang xsberapa besar nie.. Dr pagi saya kemas rumah..g beli barang dapur.. wow!! so tired .. tue lorh die.. dr smalam xnak lak kemas.. hari ini lorh baru thegeh- hegeh kahkahkah...dorang cakap mama saya ni nampak muda walaupun dh berumur.. memang pun.. sporting lak..!! sayang mama... muahhh!!
Actually, thanx for mama coz izinkan saya bawak kawan-kawan dtg ke rumah.. chewaaahh..!!

No comments: