Wednesday 4 May 2011

0 Aku KeTakutaN !!

Seumur hidup xpernah jadi camniehh...
semalam (3hb mei) g kebun bunga d penang.. monyet 2... mmg xleh cakap lorh.. banyak gilerr...dalam nak masuk ke taman bunga tue.. monyet tue terus datang menghala kt saya.. terkejut monkey lorh..!! huhuhu~ macam nak nangis pun ada.. rupa nye monyet tue nak aiskrim yang aku makan tue.. saya tetap xnak bagi.. sebab aiskrim nieh dh lorh favourite saya.. hahahah~ urmmm... lari r dr monyet tue.. monyet tue ikowt je dr blakang saya... nasib r dtg berteman.. hehhee~ menakutkan sungguh.. duduk kt kerusi jap.. makan smp abiz.. monyet tue tunggu gak smpai ktorang bg makan kt dia.. hurrmm ..last-last bagi jugak lorh.. ckit pun jd lorh.. jgn sampai ikowt balik rumah dh.. :) memang 1 kenangan ...

[ lapar nye...!! nak aiskrimm... ]

No comments: