Sunday 1 May 2011

0 AmBiL aNGiN kE maNa?

haaa.... now,saya kuar ambil angin.. sambil-sambil bershooting... tue je lorh aktiviti saya tiap kali dipanggil oleh saiful azrie ataupun mohd syukri.. rasa nya dorang nie dh macam sebahagian dr hidup saya pula..kalau tiada dorang nie. hidup saya bosan sangat.. tambah pula saiful nie asal dr pahang.. kalau die tiada dekat dgn saya.. xtau lorh ape akn jadi pada saya.. :( xpe lorh.. bersyukur je dgn ape yg ade.. syukri pula seorang yg ceria.. terasa rindu bila sehari xjumpa.. tiap kali jumpa xsah kalau xgelak..so,saya kuar jalan2 dgn syukri n fiq.. shooting di Mengkuang dam.mmg xde keje sungguh saya nieh eh.. (hehehe) rasa heppy sgt... masa tue... dgn panas terik pula.. uisshhh hitam jugak aku nanti.. huhuhu~tp xpe, jnji dapat snap pic... :)hahaha...



[ fiq -model kite.. ]


[ how about this ?]


[ ni lorh bear saya di jadikan subjek semasa shoot ]


[ shoot bersama syuk ]






No comments: