Thursday 5 May 2011

2 Suke...!! suke....!! suke!!..

Assalamualaikum..
Suke nyaaaa!! bile dengar lagu nih berulang-ulang.. tapi kdg-kdg.. lagu nieh mengingatkan saya pada seseorang.. iaitu my Xbf... BENCI.. BENCI...BENCI...!!! tapi saya terpaksa terima je dgn redha.. korang pasti nak tahu kan ...lagu ape yg saya maksudkn... hehehe..kadang-kadang dengar lagu ni sowg2 pun leh jadi sedih...
hhhaaaaaaa... ni lirik nye.. sape tahu??


Aku telah lelah mengikuti
Semua langkah kakimu
Dan mengharap bisa memiliki
Berbagai cara telah aku lakukan
Untuk hidupmu
Hingga aku mengorbankan hidupku


Buka hatimu
Bukalah sedikit untukku
Sehingga diriku
Bisa memilikimu


Betapa sakitnya
Betepa perihnya hatiku
Selalu dirimu tak menganggap ku ada



2 comments:

Anonymous said...

ermmmm...

AriSa MizuTaNi said...

??? npe yunkk?