Friday 6 May 2011

1 IkM...Beseri Perlis


Assalamualaikum...
Ya allah.. rindu nye saya pada zaman institut d IKM nieh...urrmm teringat kawan2 d sane.. byk sungguh kenangan manis n pahit... :)


[kami lah juara bola tampar]

[nie ina.. kawan baik saya.. smp sekarang masih jumpa lg...]


[dr kiri..saya,farhana,ctah ]

haaa... 2 lorh saya mase zaman abiz sekolah lorh katakan.. lain kn?? hehehe... 
farhana tue.. asal JOHOR.. die pun dh berkahwin n anak sowg... windu nye kt die..
ctah pulak .. asal PENANG.. anak mami tue.. :) , bekerja, single kowt..


[dr kiri farhana,asmah,ctah,umi,saya,n azie ]


ni lorh kawan gurl saya... 1 klas lorh.. mekatronik kelas B... :)
time konvo d IKM beseri.. sedih giler mase nieh.. mengalir air mata sampai ke rumah.. xnak lepaskan dorang lngsung.. :(

[fwenz mekatronik (laki) ]






1 comment:

Unknown said...

Forget clash of clans gems hacks. Better visit http://clashofclanshelper.com/ and its great! You receive your Clash of Clans gems instantly!!! BETTER GAME GUARANTEED! (iueyFsGamC)