Monday 30 May 2011

0 Adakah impian akan termakbul??


Assalamualaikum,
Adakah impian aku akan termakbul? utk mendapatkan CAMERA DSLR NIKON nieh haa.. xkisah lorh model ape pun janji aku dapat menikmati impian yang aku idamkan selama ini. Aku memang minat dalam bidang Seni..xtahu lorh mmg dr kecil lagi chewaahhh... cita2 masa kecil tue ade lorh jugak tingin nak jadi pelukis o ape2 bidang seni..tp hasrat xtercapai.. Tapi ape2 pun, aku cume tunggu sempena BESDAY  yg ke 25.. ayah dh janji nak belikan CAMERA DSLR NIKON ..nie haa..~ wahhh untung betul aku nieh eh.. nak ape jew dapat.. tapi xlorh seperti yang korang sangka kan...bukan senang nak dapat sesuatu, janji belajar sungguh2.. buktikan pada family dgn percapaian yang cemerlang.. so, baru lorh leh dapat ape yang minta..








ape2 pun, aku dah berangan dh nieh.. sila lihat pic aku...!! kih3.. ade cita2 nak jadi photographer tue.. insyaallah.. moga2,impian tercapai..keje part time pun jadi lorh.. hahaha..

aku yang POYO..!


syukur ALHAMDULILLAH..!! so, setakat itu je yang aku dapat kongsi dgn korang... mmuuuuaahhhxxx...!! sayang kamu semua..!!


No comments: