Saturday 30 April 2011

0 ~ RiNduNya ZaMan keRja (*_*) ~

Assalamualaikum.. bertemu lagi kite!! aku rindu pada zaman praktikal dulu.. sedih sgt bile nak cite kan pada korang.. aku ade kawan baik kat tempat praktikal aku dulu (sony) tp die owg asing (vietnam).Dia mmg baik gile dgn aku..pada 1saat, dia terpaksa pulang ke vietnam..Aku sampai sanggup cari hadiah macam2 kat die.. bile pkir2 kan xmau lepaskan die pulang..tp xnk wat cmne.. terpaksa..urrmm hari terakhir jumpa 2..mmg giler r.. nangis xbrhenti.smp ke esok..esok..dan seterusnya.. tapi ape kan daya xda jodoh..katakan. Walaupun dia pergi aku masih tetap bernafas.. kih3...Paling rindu sekali dgn foreman aku lorh... encem lak.. hehehe~ tapi malang nye die dh kawin.. hhahhahaa..mmg masa praktikal 2 lorh.. hari yg paling bahagia buat aku. kalau ade kesempatan..insyaallah,akan bertemu lagi dgn technician..foreman..n kwn2 yg lain..last praktikal 2..,mmg xjangka lngsung.. dorang akn bg hadiah.. penuh tangan abiz.. nasib lorh masa tue mama yang antar aku g keje.. kalau lorh nek moto..pakat aku xbalik lorh.. xcukup raga rasa nye..!! hahahaha..meh kite layan gambar lorh.. 


[ bersama kawan baik (vietnam) ]




[ best frenz yg sudah pulang ke vietnam ]
                                                      

No comments: