Saturday 30 April 2011

0 AkuShopPing SakaN !!

Hahahhaahaha..korang nak tau ape yg sakan sgt nieh?? hari ini aku shopping kat mana eh?? (cube teka)...
Aku shopping kat ECONSAVE tue..mmg aktiviti harian minggu pun bersama mama aku...macam2 yang di beli oleh mama.. nak kata ikan.. mcm2 ikan ade.. aku nieh bukan nya tahu nama ikan pun..main amik jew ape yg mama aku bg.. heheheh~ yg aku kenal cume ikan siakap,keli, kembung... tue je lorh yg aku tahu selama 24 thun nih...hahhaaha.. lawak tul.






Org yg keje kt ECONSAVE tue mmg ramai lorh..handsome2 lak tue (hahhhahaa.. handsome sgt ke) penuh dgn nepal ,bangla,indon...kahkahkah...bau badan dorang?? faham2 je lorh... bau tengikkk..hahhahaha...
Yg best nye shopping kt situ.. coz murah jew.. xkisah lorh cm ne pun.. yg penting ade brg dapur.. utk aku makan.. ( bertambah geemuk lorh aku ) 2je lorh kowt yg aku nk cite.. aku pun dh xde idea...
 :) love u all...

No comments: