Saturday 30 April 2011

0 My LoVeLy

Assallamualaikum w.b.t...
Kite bertemu lagi dalam blog babyiesz nurisz.. (cam dalam rancangan plak) hehheeh.. My lovely yang xpernah saya lupakan kalau sehari xjumpa xboleh... rasa idup xsempurna katakan.. hahahah..urmm.. korang mesti nak tahu.. sape lovely aku... kucing lorh(cumie)  ... ahakkss.. saya lorh yang sentiasa bagi makan, mandi.. kalau nak harapkan adik2 saya?urmmm pakat mati lorh die.. :) tabiat buruk saya nieh..1 jew, pantang jumpa kucing kat mana2.. xkisah kotor ke bersih... nak ajer pegang kucing tue.. hehehe..saya memang sayang giler lorh kat kucing saya nieh.. ade 1 keistimewaan tentang die.. kt badan si dia nieh ade kalimah ALLAH..Ramai orang cakap kucing saya ni banyak tuah kalau dijaga elok2.. xtau lorh betul ke x.. wallahualam..  :)


[ yOoo... yOooo.. cumie pakai topi lak ]
                           


[ my lovely cat ]
                                                      

No comments: