Friday 29 April 2011

0 FiRstLy, aLL abOut Me.. (*_^)

Assalamualaikum wbt..
hello, aku nak perkenalkan diri aku nie.. dengar eh!!
nama aku NOOR IZYAN BINTI ZAINAL
aku dilahirkan pada 22/10/1987 (tua dh pun)kih3...
aku nie sebenarnya asal dr KUALA LUMPUR (tapi sekarang menetap kt kulim) jadi ank jati kedah lah pulak katakan.
aku berpendidikan dr SEKOLAH RENDAH KEBANGSAAN SERI SETiA,KUALA LUMPUR..SEKOLAH RENDAH KEBANGSAAN SALAK SOUTH ,KUALA LUMPUR (Byk sungguh sekolah aku eh) 
nie blum campur sekolah menengah lagi kih3.sekolah menengah pula SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SERI SENTOSA,KUALA LUMPUR & SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN ALMA,BUKIT MERTAJAM PENANG..(haaa.. mase aku umo 15 dh bpindah ke penang pula) 
urmm bese lorh ayah sentiasa berpindah tempat keje..tp bagus jugak lorh.. dapat ramai kawan katakan..!
lepas abiz SPM je.. aku masuk belajar kt INSTITUT KEMAHIRAN MARA BESERI,PERLIS amik sijil kejuruteraan MEKATRONIK.kemudian aku amik DIPLOMA di KOLEJ KEMAHIRAN TINGGI MARA BALIK PULAU,PENANG.

aku nieh anak sulong dr 4org adik beradik..2laki 2pompuan..
byk sungguh tanggungjawab aku sbg kakak.. penat pun ada.. tapi nak xnak terpaksa juga..
1-NOOR IZYAN 
2-MUHAMMAD FARHAN
3-ZULHILMI
4-FATIN ZAHIRAH
(sume nama xsama langsung tp xpe.. aku bsyukur sgt.. coz aku masih mempunyai mama n papa yg aku syg sgt...)hehehe~
itu je kowt yg aku nak kongsi dgn u all.. hehehe~muahhxx..
 daa~ salam

[ nie lorh Mama & Papa sy.. muda x? ] 
                                             

[adik bawah saya lorh nieh muhammad farhan]


[ adik no-2 zulhilmi ]
                                                 
[ nie lorh adik aku yg bongsu-fatin zahirah ]


[ nie lorh saya..yang xbrapa comel mana pun ]
so, stakat ini saja yg aku nak cite kn tentang diriku sebenar... chewaaahh.. i love my family...!! muahhxx

No comments: