Friday 21 December 2012

0 Kesunyian...

Ya ALLAH.. aku benar-benar kesunyian..Aku mahu mencari teman pengganti tetapi aku tidak mampu ingin menduakan nya kerna ku tetap setia walaupun die telah melukakan hatiku.. Biarlah ape yg telah die buat padaku.. Aku still terima dengan hati yang terbuka kerna aku tahu bahawa Allah sentiasa ada bersamaku.. Aku sengaja menyakitkan hati si dia dgn berjumpa lelaki lain dan membuat relationship di FB dgn orang lain kerna aku tahu die cemburu, ego, dan masih sayang kan aku.. ( benarkah??) Tidak mengapa.. aku tidak mengharapkan kasih sayang dari sesiapa pun.. kalau benar die sayangkan aku.. die akan buktikan sendiri dan aku tidak perlu memaksa nya.. Aku serabut kekadang tue kerna ramai sgt yg memaksa ku utk mencintaiku dan inginkan aku.. OOhhh.. no... bukan senang-senang aku nak terima dorang kerna aku pun dapat menilai keikhlasan mereka. Kalau ade jodoh n ade orang datang minang ke rumah.. aku terima je.. :) insyaallah..

No comments: