Wednesday 26 December 2012

0 Habis manis sepah di buang


Kadang-kadang aku asyik memikirkan hubungan kami.. semakin hari semakin teruk..Fikiran aku terfikir adakah si dia masih berkomunikasi dgn Xgf si die?? tapi xmungkin.. coz si dia terlalu bencikan si gadis tue. Kadang-kadang fikiran ku terlintas mesti ada punca kenapa si gadis itu mencari lelaki lain dan tinggal kan si dia. Adakah sebab perangainya? Takkan tidak ade punca si gadis itu mencari lelaki lain.. Sebab aku lebih faham perasaan & kemahuan kehendak perempuan. Tidak akan sesaja seorang perempuan akan mencari lelaki lain. Mungkin coz BOSAN, perangai yg EGO, kurang PERHATIAN/ KASIH SAYANG/ ataupun apa saja yang membuatkan seorang yang bernama gadis wat hal & mencari lelaki lain.
WAAAHHH.. aku terasa giler dgn perangai yang ada padanya.. seriusly die mmg seorang yang sangat EGO. Tapi sampai bile die nak wat perangai tue semua?? sampai aku dh ade lelaki lain baru nak nyesal cari aku balik?? Peluang hanya datang sekali.. kalau benda yang dh xdihargai lebih baik lempar/ buang.. Mmg itulah ayat yang selalu kawan2 die cakap kt aku.. tapi, aku hanya dengar kt telinga kanan keluar telinga kiri.. urmm.. Bodoh nya aku kan?? sekarang ni aku tahu mmg susah nak cari gadis yang setia. coz aku tahu.. aku banyak pengalaman & belajar dr kesilapan / pengalaman dr kawan2.. Kebanyakan nya gadis semua inginkan ENJOY, DUIT.. Yg setia pun ade segelintir.. tapi menjak aku jumpe dgn si dia aku blajar erti kesetiaan.. tapi?? apa padahnya?? HABIS MANIS SEPAH DIBUANG..!!
so... apa patut aku wat??

No comments: