Sunday 23 December 2012

0 IM CRAZY




Dapatkah si dia rasa macam mana aku rasa sekarang ni?? RINDU?? SAYANG?? CINTA?? uurrmmm.. sy pun tidak tahu ape yang die rasakan di dalam hatinya.. arrgghh terlalu ramai yang risaukan keadaan sy kerna sy dh mula kurang senyuman, sentiasa sedih, sentiasa nak marah.. uhh.. ape patut sy lakukan?? Sampaikan ada di antara kawan sy dtg dr alor setar semata-mata nak Ceriakan sy.. & mahu mendengar luahan hati saya. Begitu juga mereka risaukan saya kerna sy memang cukup berani melakukan perkara yang benar-benar org lain pun xbrani.. aarrgghh aku CRAZZZYYY.. ---> hanya kerna seorang lelaki.. Terlalu BODOH nya aku ni..masih mengharapkan cinta yang tidak mungkin akan terbalas.. Tidak mengapa kerna aku memang seorang yang penyabar.. sy ni mmg seorang yang senang ditipu.. sebab senang percayakan orang.. tetapi kenapa eh?? Mungkin ini lah perangai yg special ALLAH ciptakan.. Kerna sy ade character tersendiri.. sy jadi diri sendiri & sy tidak hipokrit.. Sy suka kan kejujuran kerna sy pantang ditipu.. urmm.. NOW, sy sudah pun beli nombor baru.. kemungkinan saya akan tukar nombor baru kerna selama ini ramai sgt yang menganggu hidup sy menjak-menjak single ni.. Jd streeessss sgt.. sampaikan lempaq fon.. pecah abizz.. urrrmmm.. yeahh.. sy ni mmg cepat marah.. mungkin hanya di sebabkan perangai ni... si dia meninggalkan ku.. ---> die xtahan kowtt .. tapi marah ni terjadi kerna sesuatu buruk yang sy tidak suka berlaku.. memang lah marah.. xkan lah orang nak marah hanya utk suka-suka.. mesti ada sebab.. marah juga merupakan perkara---> marah sebab sayangg...!! Takkan die pun xtahu?? urmm.. pepandai dia lah nak pilih yang mana baik & buruk.. Satu hari nanty die pasti nyesal coz meninggalkan orang yang banyak korbankan ape saja demi dia.. & menjaga die dgn baik.. Perangai gurl lain-lain.. mmg dr luaran sume sama.. ada hibung, rambut hitam sama.. tapi perangai? character? tidak sama.. Bagaimana dgn kesetiaan setiap gurl?? pun xsamaaaaa... urmm.. biarkan je lah.. kalau benar dia sayangkan sy lagi.. dia pasti cari saya di rumah..
INSYAALLAH.. i love faez fadillah..

No comments: