Monday 7 January 2013

0 Apa salahku.. apa dosaku?

Ya ALLAH.. Apa salahku sehinggakan dugaan yang Engkau berikan amat lah sakit. Tapi aku terpaksa menerima dengan hati yang terbuka.Aku terlalu mengharap yang aku akan bahagia bersama Faez..tapi ternyata TIDAK.. ia amat menyakitkan hati. Kerna dengan sewenangnya dia membatalkan temu janji kita setelah sebulan tidak ketemu.Tapi aku mengerti jika dia sibuk dengan family nya. Tapi berilah aku peluang untuk ketemu walaupun sejam dua jam pun jadilah.Kadang-kadang aku terpikir aku patut lepaskan dia. tapi aku xkuat nak hadapi semua tue.. Setiap masa saat aku tunggu panggilan mesej dr dia. tapi sampai bila aku nak hidup keseorangan. Aku perlukan orang yg boleh bimbing & menjaga aku utk menjadi pelajar yg baik.
Insyaallah.. aku akan lepaskan kamu..

♥ awk tak ambik kisah pasal sy,
tp ada org lain yg ambk taw..
♥ awk tak jawab call sy, tp ada
orang lain call saya..
♥ awk tak reply msg sy, tp ada
orang msg sy tiap masa..
♥ awk tak nak jumpa sy, tp ada
yang nk wt janji temu ngan sy..
♥ awk tak tanya sy dah makan ke
blm, tp ada yg trtanya kpd sy..

# Saya tak mengharap orang laen buat mcm tuw, sy cuma
mengharap awak, bila suatu hari nnti sy brhenti mngharap,
itu bukan sebab saya dah tak sygkan awk, cuma melepaskan
awak untuk bahagia dengan orang lain

No comments: