Wednesday 15 August 2012

0 I want to be with u forever




Alhamdulillah.. dengan adanya Faez fadillah, sy dapat membiasakan diri dengan setia.Saya cuba menjauhkan diri dari kawan lelaki, XBf.. Mungkin dgn cara ini saya juga dapat kasih sayang yg cukup sempurna..(mudah-mudahan). Saya cukup jujur dgn ape yg saya lakukan setiap masa, keluar dgn sesiapa pun supaya die tidak ragu dengan hubungan kami.. patutkah?? kadang-kadang aku berfikir, mungkin dgn JUJUR itu boleh mnyebabkan die cemburu.. tapi ade baiknya juga.. kan..kan..kan?? ... Tak ape lah.. janji aku percaya pada diri sendiri bahawa aku sayangkan insan yg bernama Faez fadillah.. walaupun die umur muda.. rasa nya sekarang ni Cinta xpandang pada umur dh kowt..! janji ade ikatan kasih sayang yg kuat sudah memadai..n boleh jaga kite sampai akhir hayat.. so bg mereka yg d luar sana..xpelu lah memilih sangat.. xkawin pulak korg nnti.. Insyaallah, sy akan doakan kebahagiaan kawan2 saya di luar sana.. moga bahagia bersama teman tersayang.. amin..(!)

No comments: