Wednesday 15 August 2012

0 Gigihnya saya(!)

Gigih?? ape maknanye di sebalik perkataan GIGIH?? hehehee.. Korang semua tertanya-tanye.. Baby terpaksa menggigihkan diri utntuk mencari wang.. utuk ape?? Untuk bayar yuran pengajian 1 sem Sebanyak RM 6250.. wow.. banyak kan? Bukan ke aku dapat loan?? hurrmm.. nope.. sem ni baby xdapat dh.. bukan ape.. kene sekat sebab POINTER below 2.5.. argghhh...tension nye baby.. kalau fikirkan pasal duit.. kadang-kadang nak tumpu blajar pun susah.. padahal pointer baby meningkat kowt.. sedih nye..(!) xde sape yg boleh tolong baby pun.. bukan xnak minta mama n ayah.. cume xnak susah kan dorang.. urmm.. sampaikan kadang-kadang terpikir benda yg bukan-bukan.. (jual organ lorh, macam2g).. tiap malam setiap masa jual baju... tapi xlaku jugak.. semata2 nak cari duit utk sebulan kne bayar RM 652.. mane lah aku nak cari duit ni eh... byk sungguh dugaan yg aku timpa.. tapi aku terima dgn seadanya.. mungkin ALLAH nak menguji kesabaran aku..

No comments: