Tuesday 1 May 2012

0 Detik PERKENALAN (!)

Alhamdulillah.. baby masih bernyawa di dunia ini (!) .. baby akan ceritakan kisah persahabatan antara baby dgn seorang jejaka yg cukup baik. Baby mula berkawan dgn die dari kelas , masa tue die terlanggar meja baby dlm kelas dgn pantasnye baby melatah " mak oii buritt.. " bahasa yg sgt xenak.. opss malu nye.. die pun malu coz baby bukan batch kelas die.. mmg patut malu r jawab nya.Beberapa minggu nye, baby terjumpe FB die dalam frenz kawan baby.. Oucchh. photographer rupe nye.. sy pun add die..dan kami mula lah dgn chatting dlm fb . Kemudian, kami bertukar no.fon supaya senang berkomunikasi tentang perjumpaan o kelas.. Alhamdulillah dgn ade nye die, saya bertambah lupekan kisah saya dengan bakal tunang saya.. cukup sempurna bile ada nya kawan. Selepas tue, kami sudah mula ade nye perasaan CEMBURU/ SAYANG antar satu sama lain.. tapi saya sepatut nye xperlu ade perasaan seprti itu.. kerna baru je kenal.. pikr punya pikir.. aarggghh!! malas dh lorh.. aku xnak dh dpemainkan perasaan lagi.. Now, kami menjadi best frenz.. nama je  best frenz tapi cara kami xnampak seperti kawan, sy layan die seperti mana saya menjaga keluarga sy.. jaga makan die.. nak bg die gemuk macam sy.. hehehe.. terima kasih YA ALLAH.. kerna beri peluang kepada saya utk hargai maruah sbg seorang wanita..



No comments: